Trying to get more monster flavors B)

BunnyBoyDeku 8/4/2022 06:22 pm 201

Sooo uh title ig

I've had original, zero ultra, ultra sunrise, ultra watermelon, ultra gold, ultra paradise, vanilla espresso, pipeline punch, mango loco, and I'm habing ultra violet rn and have pacific punch that I'm gonna try soon. Are there any other good flavors, specifically maybe the rehab flavors, that I could get?? The only store nearby that I get any from is food lion, there are some in target too (including the cold-brew, but I really doubt my parents would let me get more than two at once-) w15

I can also finally finish my rainbow w02colorfulhearts

Unrelated, I'm finally getting some perler beads soon!! What should I make first? And any tips for starting out?

9 Replies

Please log in to comment
Displaying 1-9 of 9 comments
Sort by:
Aug 6, 2022 10:33 am

youve GOTTA try peachy keen, it's been my favorite for a while now!!

Aug 6, 2022 3:44 am

not really suggestions lolz but any one of the orange drinks (Papillon/Monarch, Khaotic, Ultra fiesta/Mango juice monster) is just suuuupa good omg especially the mango ones. But the original one is also really cool. happyI have all of the ultra, regular, and juice cans on a shelf next to some sonic the hedgehog gfuel canslaugh

Aug 5, 2022 10:45 pm

@BunnyBoyDeku: Glad i could help and honestly i dont really like cherry flavored stuff so maybe thats why i didnt like it but im goad you did happy

Aug 5, 2022 7:26 pm

tea lemonade rehab, white pineapple or khaotic!! as for perler designs maybe a miku?

you might be able to tell from my username that i like monster hehe tongue



Aug 5, 2022 6:44 pm

@ilovepauldano: I love cherry flavored stuff so I really loved it, but ik a lot of people don't like that kind of flavor lol and ty for the perler stuff!! Since I've never done/seen someone do stuff with perler beads I was wondering about that actually w33

Aug 5, 2022 6:34 pm

Also imo I think the Pacific punch tastes gross but lemme know what you think/gen happy

Aug 5, 2022 6:32 pm

For the perler bead related stuff, when you make your perler don't iron it on the peg board, ironing it on the peg board causes the peg board to warp and then your peg boards will not be as good as they originally were, so an alternative for this is using the masking tape technique, mood.kandi makes a really good tutorial on how to do it i'll put the link here

Aug 5, 2022 1:10 pm

@zipzapzero: ty!! I'll keep that in mind ^^ and hopefully I can find ultra red somewhere lol

Aug 5, 2022 12:41 pm

ultra red is pretty good imo, my sibling describes it as kinda like fruit punch flavor :33 also u should make a pikachu!! idk it just randomly came to me and i wanna see a pikachu perler i guess xD my tip to give you i guess is that if youre impatient abt ur things drying, you can put ur board in the freezer for a couple minutes to speed it up!! b really careful taking it off the board tho!