(UPDATE WE ARE FRIENDS!!!!) advice plz help aaaa

Magg0tS0up 4/5/2024 11:09 am 582

so i really wanna be friends with this person because they are super cool but i'm WAY so shy to just walk up and introduce myself so i was wondering what i should do, i had a idea but i'm not sure if its good so i wanna run it by some people first, we both like a lot of the same music so i figured maybe i should make them a few bracelets with like bands they like on it maybe with like a note or something basically introducing myself and asking if they wanna be friends?? that's the best i could some up with plz help aaaa (two final things: my friend has a class with them so they could give it to the person and also would you think its weird to give them some form of contact info sense we wouldn't really see eachother much or is that ok to do?)


THANKS FOR ANY ADVICE BTW633f17443f243_tbh_jump.gif




UPDATE PART 1: TODAY (4/10/2024) IS THE DAY IM GONNA ASK HIM, WISH ME LUCK GUYS ILL LET YOU KNOW HOW IT GOES



HE AINT EVEN HERE GUYS I HAVE TO DO IT TOMORROW513b39525823e_crying.gif (4/11/2024)



ok today is the day (4/11/2024) I'm not as nervous as i was yesterday but im sure its gonna kick in soon sense i'm doing it later in the day

yall he wasn't here again



(4/12/2024) YALL PLEASEEEE HE GOTTA BE BACK TODAY THIS IS DRIVING ME CRAZY



(4/15/2024) alr yall its monday wish me luck that bro is back 513b39525823e_crying.gif

also i have a presentation and my group didn't even finish HELPPPP

forget that tho I REALLY HOPE HES HERE HES SOOOO COOL RAHHH633f17443ded0_tbh_confetti.gif


OKOK HE WAS HERE AND I GAVE HIM THE NOTE WITH THE BRACELET I'LL LET Y'ALL KNOW HOW IT GOES BUT OMG HE'S SO COOL AAAAAAAHHH YAY633f17443f243_tbh_jump.gif633f17443f243_tbh_jump.gif633f17443f243_tbh_jump.gif



UPDATE PART 2: IM SO HAPPY WE ARE FRIENDS NOW AND HE IS LITERALLY SO FREAKING SWEET IM SO HAPPY AAAAAAA!!!!!!!513b39526713b_happy.gif

18 Replies

Sorry, you are unable to reply. If the thread is still open, you might have been blocked from commenting due to spam or abuse, or we might not have been able to verify that you are a real account. Try updating your profile and interacting more on the site. There are greater restrictions on forum comments due to spam. Spam comments will still not be published, even for verified accounts
Please log in to comment
Displaying 1-10 of 18 comments
Sort by:
Apr 23, 2024 8:30 am

@Phosfate: IK AAAAA, HES SO SWEET AND WE LITERALLY ALL OF THE SAME INTERESTS!!!happy

Apr 16, 2024 11:53 am

Yay! happy

Apr 16, 2024 10:43 am
@UR_L0CAL_FR3AK: IKR IM SO FREAKING HAPPY AAAAAA !!!!!!!!
Apr 16, 2024 10:42 am

@luna_the_light_fury: thank youu!!

Apr 16, 2024 8:42 am

i happy for you

Apr 16, 2024 7:32 am

@Magg0tS0up: GOOD FOR YOUUUU

Apr 16, 2024 4:28 am

@UR_L0CAL_FR3AK: TYSM WE ARE BUDDYS NOW AAAA

Apr 15, 2024 10:34 am

@Magg0tS0up: GOOD LUCK!

Apr 15, 2024 10:32 am

@UR_L0CAL_FR3AK: HE WAS BACK TODAY THO ITS OK RAHHHH!!!!!!!

Apr 15, 2024 7:57 am

maggot : *trying to make friends with this guy* the guy : *CUTELY DISSAPEARS*