anime recs..?

izowo 11/15/2020 09:25 pm 486

hey im lookin for anime recs! if u have any animes that you feel are underappreciated or u really like and wanna talk about, please leave em below! also,, if there are any specific sites to watch em on (especially if theyre free) please also comment :3

u could just comment ur faves, i really wanna hear em! thanks a bunch

29 Replies

Your email address will only be visible to the site admins and the owner of this photo/pattern/post

Note: We reserve the right to modify or delete any comments which don't meet our terms and conditions

Displaying 11-20 of 29 comments
Sort by:
Jan 7, 2021 10:43 am

nana 4anime

Jan 7, 2021 10:06 am

mmm death note, ouran high school host club, beastars, theyre all on nexflixs! (sorry if i spelt it wrong

Nov 23, 2020 2:50 am

Haikyuu, Demon Slayer, My Hero Academia, Danganronpa, and Hunter x Hunter.

Nov 22, 2020 11:57 pm

I'm currently watching Blood of Zeus on Netflix! I love the story but plz plz be warned its very gorey and definitely not for kids!!! It explores Greek mythology and some of the main characters are Greek gods!

Nov 21, 2020 1:02 am

not very underrated but soul eater is soooooooo good its like the third one I watched ever when like was like 8 or 9 and my friend zoe is a huge maka kinnie and she's been into again recently so ive gotten a lot into it and its still really good and i love it a lot. another good one is chunibyo, very sweet romance comedy and the characters are so so fun. toradora is really really good, kill la kill is incredible its pretty risque in terms of character design but the underlying message is absolutely stunning so if you watch it i highly recommend you look up some stuff online to give more insight into the theme its very interesting, and its also animated by studio trigger who also did little witch academia (another good one) so the visuals are absolutely stunning and have a really memorable style.

edit: studio trigger also did promare, theyre genuinely one of my favorite animation studios i love them

Nov 17, 2020 2:37 pm

happy sugar life is sooooooooooooooo gooooodddddddd omfg but if you wanna watch it here are the tw some contain spoilers

fetisisashion of a child

child abuse by parents

SPOILER TW





suiside

building on fire

Nov 17, 2020 12:12 pm

not really underrated but my favorites are the disastrous life of saiki k and kakegurui

Nov 17, 2020 11:29 am

Kakegurui, Soul Eater, Tokyo Ghoul, Yuri on Ice, BNA are all super good

Nov 17, 2020 5:45 am

i've been really into comic girls and keep your hands off eizouken! recently, tho durarara is one i'm about to rewatch

Nov 16, 2020 9:45 pm

@_soppy: oh my god i love Doukyuusei so much ive watched it so many times